• JTBM
    #23
    Ez a jövő. Egy jó operációs rendszer képes teljesen elszeparálni a folyamatokat egymástól.

    Egy programot kis fáradtsággal meg lehet írni multithread-re. Kb. 10%-al több meló van vele az elején, aztán, ha a keret megvan és mindent így ír az ember, akkor már ugyanúgy programozza, mint a "normál" programot. Elég sok ilyen programot írtam már. A keretben még azt is állítani lehet, hogy hány processzort használjon.

    Egy játékot is meg lehet írni multithreadre. Főleg azért, mert rengeteg számításigényes rész sokszor lefut benne. Kell hozzá a keret, ami elvégzi a "load-balancing"-ot, tehát optimálisan kiosztja, hogy melyik kis részfeladat melyik procin fusson.

    Amit még az Intel-nek ajánlanék, hogy a Cache-t programozhatóvá tegyék. Ennek azért van értelme, mert még nem találtak ki egy olyan jó algoritmust, ami jobban tudná, hogy mi kell a Cache-be, mint a programozó, aki a programot írja...

    Legyen a Cache dinamikusan foglalható.