-
Dzsotin #12242 A patch telepítése után a LANGUAGES mappában
a Hungarian_Global_DLC fájlban a
Jegyzettömb programmal megnyitva olvasható :
Need For Speed ProStreet
PC LAN javítócsomag jegyzetek – 2007. december
===================================
Ez a javítócsomag a LAN (helyi hálózati) játék lehetőségét adja a
Need for Speed ProStreet PC-s verziójához.
A LAN játék áttkeintése:
A javítócsomag többszemélyes játékra ad lehetőséget
önálló helyi hálózati környezetben.
Maximum 32, 2-8 fős játék támogatott.
A javítócsomag két részből áll:
- Frissített ProStreet játékkliens
- Új ProStreet LAN szerver
FONTOS:
- A ProStreet PC LAN játékszerver egy különálló alkalmazás, melyet
a LAN játék megkezdése előtt el kell indítani.
- Helyi hálózatonként csak egy szervert futtass!
Helyi hálózatonként csupán egy ProStreet PC LAN játékszerver szükséges.
Egy szerver maximum 32 játékot támogat.
ProStreet játékkliens
===================================
Előfeltétel: A PC LAN játékszervernek futnia kell egy a
hálózathoz csatlakoztatott PC-n, mielőtt
a ProStreet játékban kijelölnéd a LAN funkciót.
Alább olvashatók a PC LAN játékszerver elindításának lépései.
A LAN játék opcióját a főmenüben találod.
1. lépés: A PC LAN játékszerver automatikus felismerése
Ha kijelölöd a LAN funkciót, a ProStreet önműködően felismeri
a hálózaton futó LAN játékszervert, és csatlakozik hozzá.
Ha a játék nem találja meg magától a szervert, megjelenik egy képernyő, melyen
a játékos manuálisan beríhatja a PC LAN játékszerver IP címét,
ha a szerver más alhálózaton működik.
2. lépés: LAN hozzáférés létrehozása
A ProStreet PC LAN játékhoz minden játékosnak létre kell hoznia egy
felhasználói hozzáférést a LAN játékszerveren.
A felhasználónév és a jelszó esetében a kis- és nagybetűk különböznek.
Minden LAN statisztika és ranglista, mely feljegyzésre kerül
a LAN játékok során, hozzárendelődik a játékosok hozzáféréseihez.
Megjegyzés: A LAN játékhoz nem kel, internetcsatlakozás,
sem pedig EA Nation felhasználói fiók.
3. lépés: Bejelentkezés
Jelentkezz be a létrehozott LAN hozzáféréssel!
4. lépés: Előszoba képernyő
Belépés után megjelenik a LAN előszoba képernyő, mely
feltünteti a ProStreet LAN szerveren
futó aktív (1 vagy több játékost tartalmazó) játékok listáját.
Az előszoba képernyőn létrehozhatsz
egy új LAN játékot, vagy csatlakozhatsz egy már meglévőhöz.
Ha a ProStreet LAN szerveren nincs elég játékszerver beállítva,
a LAN játék létrehozása nem fog sikerülni.
Ebben az esetben a kövesd a ProStreet LAN szerver konfigurálására
vonatkozó alábbi instrukciókat!
===================================
Áttekintés:
A ProStreet LAN szerver a következő funkciókkal rendelkezik:
- Akár 32 egyidejúleg futó, 2-8 fős játékot támogat
- LAN játékos-hozzáférések adatbázisa
- LAN ranglisták és játékstatisztikák
- Játékeredmények webszerver
- Játékeredmények RSS hírlevél
Ne feledd, hogy CSAK EGY, a helyi hálózatra kapcsolt PC-nek
kell ellátnia a ProStreet LAN szerver funkcióját.
A ProStreet LAN szerver rendszerkövetelményei:
- Microsoft .NET Framework 2.0 verzió. A következő helyről telepíthető:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5&displaylang=en
1. lépés: A ProStreet LAN szerver elindítása
Futtasd a következő alkalmazást a ProStreet telepítőkönyvtárban:
C:\Program Files\Electronic Arts\Need For Speed ProStreet\Online\Launcher.exe
2. lépés: A ProStreet LAN szerver beállításai
A ProStreet LAN szerver ablakban jelöld ki a funkciót! Az alábbi lehetőségek elérhetőek:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
Add meg a szerver által támogatott játékok mennyiségét! Legfeljebb 32 játék támogatható.
Kattints az „OK”-ra! A változások életbe lépéséhez a szervert újra kell indítani.
A szervert a „Fájl->Újraindítás” (Fájl->Újraindítás) paranccsal indíthatod újra.
ProStreet LAN szerver: Játékeredmények webszerver
===================================
A ProStreet LAN szerveren összegyűjtött LAN játékeredmények a hálózatra csatlakozó
bármely számítógépen megtekinthetők webböngésző segítségével. Ne feledd, hogy
a szerveren csak a már befejezett játékok eredményei jelennek meg,
melyekből már mindenki kilépett.
A ProStreet LAN szerver játékeredmények honlap alapértelmezésben a
következő URL-en található: http://SERVERIP:8080.
Ha szeretnéd megváltoztatni a webszerver futtatására használt portot, szerkeszd át a
„Szerverport” (Server Port) opciót, mely a „Beállítások->Szerkesztés” (Settings->Edit)
elérési úton található a ProStreet LAN szerverablakban.
ProStreet LAN szerver: játékeredmények RSS 2.0 hírforrás
===================================
A LAN RSS hírlevelet ad ki a befejezett játékok megjelenő eredményeiről.
Az RSS hírlevél RSS 2.0 típusú, az erre való feliratkozáshoz kompatibilis RSS kliens szükséges.
(Pl: Mozilla Firefox 2. verzió vagy későbbi, vagy Microsoft Internet Explorer 7. verzió, vagy későbbi).
A ProStreet LAN szerver weblapon egy link található az RSS 2.0 hírforráshoz
a következő URL-en: http://SERVERIP:8080
A másik lehetőség az rss 2.0 xml fájl, mely itt található:
http://SERVERIP:8080/lan-rss.xml
GYIK és hibaelhárítás – 2007. december
==============================================
1) Hogyan futtathatom a ProStreet LAN szervert egyéb porton?
A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot.
Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
Írd be a szerverport mezőbe annak a portnak a számát, amelyre a
ProStreet LAN szervernek hallgatnia kell majd.
Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
2) Amikor LAN játékot próbálok létrehozni, a következő üzenetet kapom:
"Maximum number of games created on the ProStreet LAN Server.
Please reconfigure server or try again."
(A LAN játék létrehozásakor hiba lépett fel. Konfiguráld újra a szervert vagy próbáld ismét.)
A ProStreet LAN szervert újra kell konfigurálni nagyobb számú játékkal.
A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot.
Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games) ablakban növeld meg
a futtatni kívánt játékok számát.
Ez a párhuzamos játékok teljes száma, amelyet a ProStreet LAN szerver támogat.
A javasolt maximum 32 játék.
Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
3) A ProStreet LAN szerver automatikus észlelése sikertelen.
A ProStreet LAN szerver indítása után egy másik számítógépen, miután kiválasztom a
LAN opciót a ProStreet főmenüből, a ProStreet LAN szerver automatikus észlelése sikertelen és
azt az üzenetet kapom, hogy írjam be IP címemet és a LAN szerver portját manuálisan.
Mind a ProStreet LAN szervernek mind a ProStreet számítógépes játéknak ugyanazon az alhálózaton
kell futnia a ahhoz, hogy az automatikus észlelés működjön. Győződj meg róla, hogy a
ProStreet LAN szerverés a ProStreet számítógépes játék egyazon IP című alhálózaton fut.
4) A játékosok kapcsolódnak a ProStreet LAN szerverhez, de nem látják ugyanazt a játéklistát.
Valószínűleg a ProStreet LAN szerverek ugyazon az alhálózaton futnak.
Egy LANban csak EGY ProStreet LAN szerver futhat. Kapcsold ki a LAN többi ProStreet LAN szerverét.
5) Hogyan kapcsolhatom ki a RSS hírforrást (RSSFeed) és a webszervert?
A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot.
Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
Szüntesd meg az RSSFeed opció kijelölését.
Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
6) Hogyan futtathatom az RSS hírforrást (RSSFeed) és a webszerv ert különböző portokról?
A ProStreet LAN szerverablakában válaszd a “Settings->Edit” (Beállítások->Szerkesztés) pontot.
Az alábbi opciók állnak rendelkezésedre:
- Maximális létrehozható játékszám (Max Create Games): (alapértelmezett: 1)
- Szerver Port: (alapértelmezett: 10104)
- HTTP Port: (alapértelmezett: 8080)
- RSS hírforrás (RSSFeed): (alapértelmezett: bekapcsolva (Enabled)
A HTTP Port mezőbe írd be annak a portnak a számát, amelyre az RSS-nek és a
webszervernek hallgatnia kell majd
Indítsd újra a LAN szervert. Válaszd a "File->Restart" (Fájl->Újraindítás) pontot.
7) Hogyan törölhetem az RSS hírforráson és a webszerveren megjelenített eredményeket?
Kapcsold ki a ProStreet LAN szervert. Válaszd a "File->Exit" (Fájl->Kilépés) pontot.
Töröld az alábbi fájlokat:
<ProStreet Install Directory>\Online\statsdb.bin
<ProStreet Install Directory>\Online\gamelist-working.html
<ProStreet Install Directory>\Online\lan-rss-working.html
Töröld a fájlmappákat, amelyek a következővel kezdődnek: "LAN-Game-Results-":
(LAN játékeredmények) <ProStreet Install Directory>\Online\LAN-Game-Results-*
Indítsd el a ProStreet LAN szervert. Futtasd az alábbi alkalmazást:
<ProStreet Install Directory>\Online\Launcher.exe
8) Hogyan törölhetem játékosfiókom adatbázisát?
Kapcsold ki a ProStreet LAN szervert. Válaszd a "File->Exit" (Fájl->Kilépés) pontot.
Töröld az alábbi fájlokat:
<ProStreet Install Directory>\Online\playerDB.txt
Indítsd el a ProStreet LAN szervert. Futtasd az alábbi alkalmazást:
<ProStreet Install Directory>\Online\Launcher.exe