1.a. Miért nem használják egyelőre a játékok (1-2 kivétellel) a dual-core procikat? Mert a legtöbb játékosnak még single-core gépe van. De ez fokozatosan változik.
1.b. Miért fogják használni hamarosan a játékok a dual-core procikat? Mert kell a teljesítmény, többek között a lassan bejövő fizikához.
2.a. Miért nem használják egyelőre a játékok (néhány kivétellel) a PCI-E busz extra sávszélességét(*)? Mert kompatibilisek akarnak maradni az AGP-s konfigokkal. De ez lassan nem lesz szempont.
2.b. Miért fogják kihasználni hamarosan a játékok a PCI-E busz extra sávszélességét(*)? Mert jön befele a GPU alapú számítási alkalmazások játékokban is, pl. fizika.
(* mindkét irányban, miközben az AGP visszafelé főleg lassú)
Tégy egy látogatást ezen a site-on:
Tehát, elmondható, hogy azok tartják vissza a fejlődést, akik túl sokáig ragaszkodnak (elvből!) a régi rendszerükhöz.