• nemetho
    #53
    "Persze, de a játékiparban jelenleg DirectX jelöli ki az utat, az OpenGL meg követi. Persze lehetnek az OpenGL-nek is olyan tulajdonságai, amit a DX nem tud."

    Ahhoz, hogy megjelent annak idején a TNL vagy nem is olyan rég megjelentek a shaderek a directx-nek nem sok köze van!!!
    http://en.wikipedia.org/wiki/Shader

    "Mit nem tud kihasználni a win? A 64-bitet? Azzal azért késtek egy évet, mert megvárták au Intel prociját. Más okuk nem lehetett, hiszen az NT vonalon mindíg volt 64-bites verzió (Alpha, Itanium)."

    Hol vannak a játékok 64 bites binárisa - már évek óta ott lehetne a telepítő CD-ken. A különböző felhasználói programoknál is ott kellene lenni a 64 bites binárisnak!
    Egy jó pár linuxon is működő OpenGL-es játéknál már évek óta megtalálható - nem is beszélve a többi felhasználói programról.