Buco#17
Igen ez valóban "ciki", főleg így részletezve...
Szóval arról van szó, hogy néhány más játékokhoz hasonlóan (pl. Godfather) a fejlesztők munkát fordítanak arra, hogy ha a játékot feltörik is ugyan, az elindul, de a játék során "fura dolgok" történnek, amik rontják a játékélményt. Itt egyrészt a pontokból vonnak le, másrészt - és ez igazán ötletes - a nyulak nem éljeneznek egy idő után, hanem unatkoznak/alszanak az arénában ill. hülye tárgyakat lóbálnak a "fegyverek" helyett.
Mivel a feltörők, általában csak addig ellenőrzik a crack-et, hogy elindul-e a játék, nem veszik észre ezeket a "belső" csapdákat. Az érdekes, hogy a fejlesztők direkt nem gátolják az indulást, csak a játékélményt rontják, mivel így ezek a kódrészek nem szúrnak szemet!
Csakhogy valami építő jellegű tanácsot is adjak: A játékot nem törni kell, hanem a másolásvédelmet emulálni... (lásd gamecopyworld, csakhogy a kistesó ne sírjon a megcsinálhatatlan feladatok miatt) :)
Persze, ha tetszik inkább vegyétek meg(kár, hogy elmúlt már karácsony)!