• Morden23
    #36
    "Azt viszont nem tudom, a tudatalattim felfogta-e azokat a bevillanásokat, szerintem nem."

    Elvileg a lényeg az volt, hogy egyfajta "pavlovi reakciót" króbáljanak kicsikarni az emberekből. Mivel a tudatos percepció nem működik, a tudatalattid érzetként implementálja. Ergo egy Coca-Cola képe láttán nem a Coca-Cola fog eszedbe jutni, hanem a kóla íze (a tudatalattid nem tesz különbséget márkák között:)). Így, ha éppen szomjas voltál, és szereted a kólát is, akkor eszedbe jut a kóla, és eszedbe jut a kóla ivásának vágya/lehetősége. A probléma ezzel az, hogy ettől még nem a bereklámozott kólát fogod megvenni, vagyis azért nem működik a módszer, mert nem lehet "beleégetni" az emberekbe az addott márkát/konkrét terméket (amúgy pont azért kóla volt az eredeti ötlet, mert egyszerűen felismerhető, jellegzetes dolog - egy iPod-ot, vagy egy Windows Vista dobozt hiába vágnának be egy-két-három frame erejéig).