• NEXUS6
    #99
    Jó kérdés. Én azt mondanám: DX9+ szintű shaderezés, nagyságrendileg összetettebb scene, meg fejlett fizikai/particle rendszer (magyarán ha belelősz a tárgyakba azok nem csak két darab ikozaéderre esnek szét, hanem kismillió kis apró tárgyra és azok pattogva röpködnek széjjelszana).

    A gáz az egészben, hogy ezek jó részét a DOOM3 motorral meg bika géppel már évek óta meg lehet valósítani PC-n. A sokat emlegetett bezzeg PC-s címek mellé ezért én pl beraknám az ET:quake wars-t is.

    De ugye azért ez az év még a konzoloké (már nem sok van hátra belőle), de a kövben, vagy max az azutániban az átlagpécé utoléri az űberkonzolokat.
    Ha ez alatt nem esik olyan szintre ezek ára, hogy az emberek elgondolkodjanak a megvételén, és nem jönnek ki olyan stuffok, amik télleg megcsilantják az előnyeit, akkor utána, 2-3 év múlva max megint csak azért veszik meg a konzolokat, hogy a gyereket elküldhessék a szobájába jáccani, amig a szűlő a komolyabb GFX-ű gámét tolja a számítógépen.