A 4-es metró múltja, jelene, jövője
  • manome
    #906
    Hát azt már nagyon régóta tudja mindenki, hogy a korábbi, többségében már meg is szüntetett villamoshálózatok felélesztésével, összekötésével, rengeteg pénz megtakarítható lett volna.. több lenne a megálló, a felszíni kereskedelmi életre is talán kihatott volna, ha nem föld alatt közlekedik az embertömeg, azon túl pedig a felszíni rendezést, utak javítását is egy füst alatt megoldhatták volna, ami még csak több pénzbe se került volna, mert így is ideiglenes utakra van szükség a metróépítés miatt.
    Persze értem én, hogy presztízs a metró, de annyira nem áll jól az ország, hogy ezt megengedhessük magunknak magunknak.. továbbá (kezdem felhúzni magam.. :$) a 20 évvel ezelőtti útvonaltervet érdemes lett volna felülbírálni egy picit, mert egyes megállók (pl. tétényi út), amik akkor indokoltnak tűntek, ma már ez megkérdőjelezhető.. de valószínű, hogy ha végeztek volna egy valóban szakértői értékelést, akkor az egész 4-es metró terv alapos változtatásokon esett volna át!