A 4-es metró múltja, jelene, jövője
-
#308
Hát a VEKE tanulmányra adott válasz egy nag maszlag. 2(!) perces időnyereségen csámcsognak. Szerintem ami 10 perc alatt van azzal nem is érdemes foglakozni....
Már számtalan helyen el lett hangoztatba, hogy NEM lehet sok más vonalat és járatot megszüntetni, mert akkor kell 1, de legalább 2 átszállás a metronál, hogy elérhesd a célodat amit MOST átszállás nélkül megtehetsz.
Aztán az a rész sem világos nekem, hogy leírja, hogy elvielg 12 millió(!) emberet is képes lenne elszállítani, de pár sorra lejebb leírja, hogy 2 perces járatsűrűség esetén 80%-os kihasználtsággal napi 470 ezer utas elszállítása oldható meg. Most akkor, hogy jön ki a 12 milliós elméleti felső határ? 10 mp-es járatsűrűsséggel? EZEK BARMOK EGYTŐL EGYIK!!! POKOLBA A KIBASZOTT 4-es METROVAL!!

[#levele