• Morden23
    #33
    1. A régi játékoknak mostanság már elég "szar" a grafikájuk, ha úgy vesszük, mégis előveszek nem egyet, mert... miért? Mert nem csak a grafika volt benne az érték.
    2. Régebben sokkal több volt az "odabaszós sztori, kurvajó grafika" kombó (Wing Commander, hogy a kedvenc példámat említsem, és még lehetne sorolni).

    A csajos példád egyébként maximálisan áll, és tök igazad van. Először bejön a csaj, ergo meg akarom dugni. Ha van egyéb jópofa belső tulajdonsága, akkor meg járni is akarok vele.
    Ezt játékra átültetve: a jógrafikás/nullsztoris játékokat egyszer megnézem, sőt, jobbat mondok, jó alaposan lewarezolja a nagytöbbség, aztán még egy tokozatlan dvd-t sem érdemel többé. A jó játékokat meg megveszi/elrakja az ember.

    Ergo a jó grafika növeli a játék vonzerejét, de csökkenti a "szavatosságát". Amúgy ez tök logikus, hiszen a grafikai rész az, ami a legnagyobb sebességgel évül el.

    Ja, és P.S.: Nincsen igazad a retek graf+jó sztoris játékok esetén. Filmből sem csak hollywoodi agyonCGIzett multimillió dolláros szösszeneteket néz az ember, és nem csak azok tetszenek neki. Akinek meg igen, azt ugyan úgy igénytelen, gagyi embernek tartom, mint akinek elég a graf.