• Munkas
    #69
    Az első bekezdés inkább önkormányzati probléma. Máshol is van persze, de Bp sok más szempontból is katasztrófa. Egy megoldás van, el kell kerülni a várost ha lehet.
    Ami persze az egy ország egy város filozófia miatt nem egyszerű. De ha tehetem inkább lehívom vidékre az érintetteket, minthogy nekem menjen rá plusz három óra, hogy dugókban ácsorgok és parkolóhelyet keresgélek, így nekik csak 2-2,5 óra megy el a 200 km oda-vissza út megtételével. És akkor még van sok egyéb más is. Persze aki ott él annak lehet, hogy fel sem tűnik, hogy máshol jóval könnyebb élni.

    Szerintem a H2 üzemű autók soha nem fogják kiszorítani a CH üzeműeket. Nem csak a technológiájuk kiforratlansága miatt, hanem mert nincs semmilyen számottevő előnyük.

    A forgalom optimalizálása meg akkor menne a legjobban, ha az állami intézmények egy részét kitennék a városból. Aztán utánuk mennének a belőlük élő cégek is, és mindjárt fele annyian tartanának egy irányba. A centralizáció is még a régi rendszer öröksége, csak nem tudunk elszakadni tőle.