-
TommyApu #543 Sziasztok!
Korábban már említettem, hogy godjaim vltak a telómmal. Én vettem hozzá egy 1GB-os memkarit, és azóta nem hajlandó a trló normálisan kezelni a rajta lévő adatokat. Megjegyezném a számítógép tökéletesen lát mindent a mi a kártyán van. szóval megállapítást nyert, hogy a teló nem tudja lekezelni a kártyámat. Még garis a teló is, és a kártya is, bár nrm ugyan ott vettem őket. A telót mát négyszer vittem vissza a szervízbe (Pécsi T-Mobile) de szoftver frissítésen kívül nem hajlandók ezdeni semmit sem a telóval. Ja és kétszer már volt a CIRMA (Elvileg hivatalos m) márkaszervízbe is bevizsgáláson, de ott sem csináltak vele semmit. Felvettem a kapcsolatot a SE magyarországi képviseletével, mire azt a választ kaptam tőlük idézem"Tisztelt Ügyfelünk,
A W300i telefon maximálisan 512 MB kártyát tud kezelni hibátlanul. Az ennél nagyobb méretű kártyáknál sajnos előfordulhat, hogy nem ismeri fel annak tartalmát.
Köszönjük, hogy ellátogatott a Sony Ericsson honlapjára: www.sonyericsson.com"
Ezek után ellátogattam a hivatalos honlapra, és mit aláltam? A W33i Teló 2GB memkátyát tud lekezelni.
Ezen felbőszülve írtam még néhány levelet d többekközött csak ezt a választ kaptam: "Tisztelt Ügyfelünk,
Valóban hibásan van az oldalon feltüntetve a kompatbilitás, pedig már jeleztük a problémát korábban is az illetékesek felé.
Természetesen ismét felhívjuk figyelmüket, és reméljük hamarosan kijavítják a hibát!
Köszönjük, hogy ellátogatott a Sony Ericsson honlapjára: www.sonyericsson.com"
Ennyivel le akartak rázni!
De Én nem hagyom magam! Most a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőséggel, illetve a jogászaimmal Tárgyalom az ügyet.
És hogy miért osztom meg veletek ezt?
Hát azért ,mert borzalmasan nagyot csalódtam ebben a cégben, és azért, mert hátha van valakinek egy jó tippje, hogy hogyan is lehetne kijavítani a készülékem hibáját?
Bocs hogy ilyen hosszúra sikeredett a hozzászólásom.
Ha valakit érdekel, hogy mi let az ügyemmel, vagy valami részletre kíváncsi akkor ítratok nekem!