#971
Jogos! Jatszom a GTR2 ot mai napig is. Ami az aranyt illeti az 50/50 kisse tulzas. Ami pedig a 700 lovas Vipert illeti, gozom nincs hogy is lehet egy hasonlo ereju autot vezetni es meglehet nem is lesz alkalmam ra soha hogy megtudjam. Amit en irtam az hogy a Vipert igencsak nehezen tudod kormanyozni nem egy tipikus arcade lasd peldakent NFS szeria, ahol a kanyart 200 felett siman beveszed anelkul hogy falhoz ernel vagy hogy kicsuszal. Targytalan csurni-csavarni a temat mivel nagyreszt mindenkinek mas velemenye van a jatekrol. A jatek az jatek, ha szim ha kevesbe csak arcade ne legyen, az mar egy vicc es tavolall mindenfele valoasghoz epp ugy ahogy a Juiced beleertve a szimulatorokat is! Elobe nem tudom megengedni magamnak azt hogy egy evo6-os competion verziot ugy hajtsak mint a jatekba levo evot, igyhat osszehasonlitasi lehetoseg sincs es csupan 360 lorol beszelunk. Sokan orulnek ha latnak egy ilyen autot elobe vagy akar verseny kozbe nem hogy meg vezethessek is, egy 60 ezer euros versenygeprol beszelunk es nem is a legdragabb amit emlitettem (tehat nem sima utcai ami 30ezer korul van!). Egy hasonlo auto rengeteg penz, karbantartas, minden verseny utan uj gumiszett csupan 8 ezer euroba kerul egy szett sportgumi aszfaltra, azon kivul szponzorok es benevezesi dijak amiket az atlagember nem is tud vagy el sem kepzeli hogy micsoda osszegekrol is beszelunk. Szoval sok penz es ott igencsak nem mesz neki a falnak mert 10km/h val gyorsabb akarsz lenni a masiknal, mert sok penzbe kerul az a falnak csapodas.
A GTR2 be nagyreszt 550-est hajtok, elobe nem vezettem meg ilyet, talan majd egyszer de akkor sem egy competition verzsont hanem talan egy sima utcait, az is eleg, de velemenyem szerint nincs az a szim. ami abszolut valojaba tukrozne azt amilyen elobe, meg a hidraulikus szek sem!