juiced2
  • phenomiq
    #1014
    Noah, hat van mit kommentalni azon amit irtal. Eloszor is nagyreszt van valosag abban amit irtal, masreszt nem lehet mindenkinek ugyanazon izlese es velemenye.

    Ami a driftet illeti, nem tudom mennyire probaltad mennyire nem ... amikor az auto hatulja epp sodrodik, nevezzuk kordaban tartott csusztatasnak akkor visszatereskor igenis atcsuszik a masik oldalara az auto es ez ismetlodik ameddig csak akarod es birod kezelni , avagy csillapithatod ezt. Abszolut jogos hogy az auto magatol kanyarodik akkor amikor epp a masok oldaliranyba csuszik, ez igy tortenik elobe is, de mivel ez epp az abba illo kanyarba hajt azert tunik ugy hogy magatol kanyarodik. Abszolut normalis ahogy meg lett epitve persze vannak hibak is! A szlalomnak az a lanyege hogy dobod az auto hatat egyik iranybol a masikba igy teszi egyszerubbe a siklast. Elso kerekhajtasnal persze ez nem valosithato meg de azzal is lehet probalkozni es csusztatni de nem hosszabithato vagy nyujthato a csusztatas. En spec sokat probaltam az utobbit miszerint a mostani autom elos kerekmeghajtasu. Volt 535M bajor fenevadam is amit nem kell mondjak hogy hatso kerekes, de az mas planéta, nehezebb auto, nehezebb hatso, nehezebb muveletek a csusztatashoz, mondhatnam olyan porsche hatasu egyszoval ha elindul a hata nem szeded ossze az autot. Az nem egy 3as macko! Szoval a legtobb jatek nem tukrozi 100 szazalekosan a valosagot, de ne feledjuk ezek jatekok.

    Ami a turbot illeti. Ha turbos autod van tudnod kell(ene) hogy azok igenis futyolnek, visitanak vagy a kompreszorosak azok kapkodnak a levegoert hogy minnel nagyobb nyomast bisztositson az uzemanyag gevereknek. Hatranya mindegyiknek van, a turbo magasabb fordulatnal kapcsol, esetenkent allithato, egyszoval az alacsony fordulaton nem bisztositja a ra harulo erot csak amikor porgetjuk a motrot igyhat annak az elettartama is sokkal kevesebb. A kompresszoros az elveszi a motor erejet akar 5~10 szazalekot, de cserebe egy hatalmas erot kepes bisztositani allando jelleggel a motornak anelkul hogy 3 ezertol foljebb dolgozzunk a motorerovel. A turbonal szokvanyos ezen felul 2 valtozat, iker es soros funkcio. Az ikerT az egyszerre kapcsol amig a soros az nem hanem szabalyozva elektronikatol es a fordulattol, na ilyenek vannak az Mitsu Evokon. A kompresszor tehat ighenis kapkod a levegoert es eszement zajt csinal es ezt allitom. A turbok nagyresze szintugy de sokkal halkabbak, ha mar a veget jarjak akkor pedig hangosabb, zakatol, nem kapcsol idobe , folytathatnam.

    Garfika: motion blur, ahogy az elottem is fogalmazott, ha 200al tepsz vagy a felett nem hiszem hogy nem fokuszalsz jobban es csak a lenyeget figyeled, nem erdekelnek a reszletek igyhat a szemed is abszolut elmosodva adja a kepet az agyadnak. Ezt nem erdemes kiprobalni csak hogy visszakommentald hogy nem igaz, mert ha szoktal tobbszor szaguldani mar bisztos tudod hogy igy van.

    A tobbit nem kommentalom csak ami a tehnikai reszet illeti, sorry. A jatek az jatek a valosag az valosag, abszolut realizmus talan soha nem lesz mivel a variaciok szama nagyon nagy, ertem peldaul a toresekre (toresmodell) kanyarbevetel, stb. Nekem spec. a NFS szeria egyik sem tetszik, mar tobb alkalommal emlitettem, a juiced elso reszebe talaltam meg azt ahol jol erzem magam, de ha adrenalint akarok autoba ulok, zart palya vagy max ahol senki nem jar es ott utom a vasat nem az utcan, de persze ismetlen nem lehetunk egyformak. Soha nem vettem reszt illegalis versenyen.

    Noah, hat hosszu lett; bocs. Peace!