dez#174
"beidézzük a másik mondatait, aztán kb. leírjuk az ellenkezőjét."
Az idézett részben nem is ez történik. Érvként hoztam fel az embert. Lehet, tévedés volt. Na és, vagy ilyen. Nem hiszem magam tévedhetetlennek, mint egyesek... Le lehet ezt írni személyeskedés nélkül is, de látom, ez neked továbbra sem megy. (Ha meg nincs igazad valamiben, egyszerűen eltűnsz, annak elismerése helyett. Ez nem infantilis véletlenül?)
Na, nézzük az agyat.
1. TÉNY: az emberek eltérő mértékben használják ki. Tehát, egyesek kevésbé használják ki. Ez egyszerű...
2. TÉNY: Az emberi agy szerkezete nem sokat változott évtízezredek óta. Mégis, ma sokkal okosabb és ügyesebb egy átlagember. Tehát, tanulás árán jobban kihasználja az agy képességeit.
3. TÉNY: sokféle egyéb képesség is fejleszthető, és nem tudjuk, hol a határ. Ez is mutatja, hogy nem ma használjuk ki teljesen a lehetőségeket, sőt, a töredékét használjuk.
Amiről te beszélsz, az a %-os meghatározás. Az azért téves, mert nem tudjuk, mi a 100%, és különben is problémás, milyen alapon határozzuk meg az aktuális %-ot.