• menpe
    #26
    A zenék nagyon bénák lettek, és mikor kikapcsolom a ratyi trancet meg miegymás gépi zajt, akkor is berakja őket a rockot egyet sem hallottam...szóval motorhanggal toltam végig komoly 17 óra alatt úgy, hogy cirka másfél éve vezettem utoljára gépen. A 3 kocsitípus legalább kis újítás, mondjuk engem a tuningautókon kívül az összes többi hidegen hagyott (azokkal lehet kanyarodni+RX-8 rulzz!!), de legalább végig tudnak szivatni kihívássorozatban az "izomautóval menjéél kanyon driftelni gyökér, és megnézzük, túléled-e az 1. kanyart" című ínyecségek. A gép mindig is csalni fog, ezt már megszoktam az előző részekből. Azonban még így sem volt valami szenvedés a versenyről-versenyre járás, 3 autóval lehet akasztani, elvetemültebbek akár 1-el is csinálhatják (a 240 SX szerintem alkalmas rá, majd kipróbálom). Meg egy nagyon fura dolog: nem akarom lelőni a poént a végén, szal aki még küszödik, az ne olvassa ezt a pár sort, bár nem veszít sokat. A végén a főboss a verés után odadobja nekem az Audi kulcsát, ő nem bepattan egyik alattvalójákoz, és eltép a környékről. De az Audit mégsem kapom meg...
    Mindent összevetve: az irány rendben, a hossz kevés, remélem a Carbon Underground Nightlife 2: Nitró Edition azért majd jobb lesz.