• david18
    #163
    Végigvittem egyszer jóként ,aztán rosszként.Van olyan küldetés amit tipikusan rosszként kell meg csinálni ,van amit csak jóként és ez kihat a világra.Már a játék elején,kihat a viselkedésünk,ha jók vagyunk az óvárós,(ahol lakunk kiskorunkban)kivirágzik mikor vissza megyünk 10 év múlva, ha rosszak akkor teljes nyomor tanya lesz.Aztán van egy két küldetés aminél választani kell, hogy meg csináljuk e vagy nem.Mert hát ha jók vagyunk nem mészárolhatjuk le a békés farmert,inkább segíteni kell neki,viszont ha rosszak akkor igen.Aztán vannak olyanok is amit meg csinálhatunk mindenképpen csak majd a végén el döntjük, hogy hogyan hozzuk ki a történéseket.Nagy hangsúlyt fektettek a munkára is.Jóként kovácsolhatunk,fát vághatunk vagy csapos lehet belőlünk,rosszként emebrablás,bérgyilkosság és persze betörés.Újítás valóban nincs eget rengető,de ettől függetlenül szerintem egész jó kis játékot fabrikáltak össze.A harc rendszer totál 1 gombos,gondolok itt a kardra,főként azt használja úgy is az ember.Szóval 1 gombbal kardozunk,egy gombbal lövünk és egy gombbal varázslunk.A vége elég sejtelmesre siekredett,nem lövöm el a poént.Szerintem minden fable és rpg rajongónak érdemes végig vinni legalább egyszer.Ja erről jut eszembe ,ami nem tetszett az az hogy hősünket akár be is irathatnánk egy néma kéz jeleket tanító iskolába ,ha már annyira nem szeret beszélni csak mutogat.Az egész játék során egy mukkot nem beszélt.Volt amikor beszéltek hozzánk és válaszadási lehetőség helyett egy idióta kézmozdulattal jelezhettük h tetszik a dolog vagy nem.Én meg értem ha nema akarnak belőle ilyen beszélgetős bioware féle alkotást csinálni,de ahhoz képest h mennyit beszélnek nekünk és mi meg csak idiota kézjlekkel válaszolhatunk hát...igazán betehettek volna egy két szöveget a hősnek ami közül választani lehet.