• trabitrabi
    #97
    Na...volt szerencsém megszerezni a játékot. (remélem hazánkba is megjelenik)

    Nekem nagyon tetszik. Igen, kicsit furcsa elsőre a túlzott pattogás. De ha azt vesszük, hogy nem ültem még UAZ-ban és nem „offroadoztam” még, így nem tudom megítélni ilyen szempontból.
    A csúszás számomra is túlzottnak tűnik, viszont a borulás esélye elég elenyésző.
    Még kipróbálom kormánnyal is, hátha azzal jobb.(ha rájövők mit hol,hogy kell beállítani)

    Én úgy vettem észre, hogy pattogás kemény talajon 40-50 felett jelentkezik igazán.És persze ha a talaj nagyon hepe-hupás.
    (Volt egy kis sima füves rész 60-al pattogás nélkül lehetett rajta áthajtani.)
    De úgy gondolom, hogy egy offroad játékban az a lényeg, hogy sebességünket a terepviszonyoknak és járművünknek megfelelően válaszuk meg. (hülyén hangzik, de a valóságban se száguldoznak)
    A kokányul megépített hídra nem hajtok rá „ezzere” vagy a sárba fekvő fatörzsekre nem ugratok rá.


    Egy alap UAZ-tól ne várjunk sokat. De miért is kéne? Hát van „tuning” lehetőség a játékban. Én eddig csak Terep(esebb) gumit tudtam a járgányra venni, mint az alap, de már most úgy érzem, hogy kevésbé pattog és jobban tapad a gumi (volt egy rész ahol gumi vétel után nem kellett a felezőt használnom, de nem is „ment” mint zerge a hegyre). A jármű seggének a kitörése megmaradt.

    Én még sokat fogok ezzel a játékkal játszani, nekem bejön. A grafika szép, jó a terep, és még van mit tuningolni a járgányomon. Sok pálya van még, melyek mellesleg elég szépre és változatosra sikeredtek. De a végleges kép akkor alakul ki ha már végigjátszottam.

    A játék nálam meglepően jól fut (AMD Athlon Xp 2200+ (1.8 Ghz), Ati Radeon 9200SE, 512 MB RAM)

    (Valakinek a „mostani” NFS-ek jönnek be... 300-al be a kanyarba, 300-al a kanyarba és 300 ki a kanyarból... minek akkor a fék tuning? Persze tudom az EA-nek nem az a célja, hogy világmegváltó szimulátort adjon ki. „Vedd meg és szórakozz”.)