• SirKhan
    #32
    Én is írtam nekik, hívtam is őket. Arról nem is tennék említést, hogy az ügyfélszolgálat nem tud angolul, mert mindenféle keletről betelepült embereket raknak a telefon mellé, akik egyszerűen csak gagyognak, hozzájuk képest még én is akár "brooklyni n1gger" vagyok... Már bocsánat.

    Ezenfelül az ügyfélszolgálatosnak FOGALMA SEM VOLT arról, hogy mi az a "Policy Update" és "User Agreement Ammendment"... Valami newspaperről hadovált nekem, mondtam neki, hogy nézzen körül a cége weboldalán, érdekességeket fog találni.

    Nevetséges, hogy mi folyik itt komolyan. A leggazdagabb e-pénzzel foglalkozó cégről van szó és nem képesek rendesen kiterjeszteni legalább az EU-s országokra?
    Bezzeg a Moneybookers már évek óta van, csak éppen arról a sok amerikai azt sem tudja, hogy micsoda, és mindentől félnek, ami nem péjpel.

    Zodd! Tudnál esetleg infót adni arról, hogy hol találom azt a "másik fórum"-ot, amiről írtál? Köszi.