• psishock
    #52
    a FEAR már kicsit haladób szintû (ott is van még egy csomó bibi, de már kezdenek bújni és szervezkedni) de hogy az Obli?! na ott hol az a "nagy" AI? :D nem tudom te melyik verzióval tolod, de nállam ott nem sokat gondolkodik az AI, csak jön felém és üt ameddig valamelyikünk el nem távozik az élők sorából. Maximum ha 10% alatt van az életereje akkor elkezd futni (de akkor már úgy is minek, meg fog halni). Nem játszanak csapatban sem, el lehet őket egyesével csalni a "falkából". Ha magaslatról csapkodod akkor tehetetlenül ütlegeli a "falat" nem gondol arra, hogy mondjuk "távolabb" is mehetne, így nem sérülne, és te kényszerülnél lejönin előbb utóbb, ha az 1ről a 2re szeretnél jutni. Az arénában is a híres gladiátorcsapatok csak törtetnek feléd hogy megüssenek, ha folyamatosan hátrálsz és csapkodsz a levegőben akkor az előtted lévők lassan, de biztosan elhullanak. A "veszélyes" taktiai támadásaik meg mind scriptelve vannak, nem ők tervezik hanem oda "teremnek" és végrehajtanak. Ha rács mögött vannak akkor is agresszívan töretn(nén)ek előre, 1-1 ajtón kilépve nem zavarnak tovább (max 1-2), de ha övelük végeztél és visszamész, már mindenki vissza is állt (vagy ült) a helyére, mintha mi sem történt volna. Az nem gond ha 1-2 kolega elhullott az ajtó mögött, még őr se kell, hogy a "betolakodó" ne végezhesse el ugyanazt a sunyi lopakodó-támadását. De még sorolhatnám az egyhelyben "álló" (vagy idétlenül körbe körbe sétálgató) NPC karaktereket stb stb stb... szóval ez közel sem nem "elfogadhatónak" mondható AI a számomra.