Black Mesa: Source
  • Dodo55
    #1203
    A client.dll és a server.dll az amiben a MOD egyedi osztályai vannak (így a fegyverek, az AI is, illetve minden egyéb amit C++-ban kell megírni ha el akarsz térni a HL2-ben alapból meglévő elemektől.

    Itt egy példa a Valve Developer Wiki-ről:
    https://developer.valvesoftware.com/wiki/AK47_weapon

    Ez egy AK-47 komplett kliens és szerveroldali kódja.

    Bár a C++ bevallom nem az erősségem (sosem volt még időm és/vagy türelmem elég alaposan megtanulni), de ebből számomra egyértelműnek tűnik, hogy ez bizony a Client.dll-be és a Server.dll-be compileolódik bele:

    #ifdef CLIENT_DLL
    #include "c_hl2mp_player.h"
    #else
    #include "hl2mp_player.h"
    #endif


    A Source már csak ilyen :) A Hammer meg amúgy BSP-ket generál kizárólag, ami a pályák geometriai és világítási mapjain kívül még max cubemapeket, scriptelt szekvenciákat, entity-k tulajdonságait (textúrázás, fizikai tulajdonságok, kapcsolatok, triggerek), és egyéb az adott pályán belüli lokális dolgokat tartalmaz.

    Bár az is lehet félreértetted (vagy rosszul fejeztem ki magam), és úgy értelmezted a mondanivalómat hogy minden dinamikus entity külön DLL-ben van, ez esetben igazad van hogy ez nem így van.