Black Mesa: Source
-
Dodo55 #1203 A client.dll és a server.dll az amiben a MOD egyedi osztályai vannak (így a fegyverek, az AI is, illetve minden egyéb amit C++-ban kell megírni ha el akarsz térni a HL2-ben alapból meglévő elemektől.
Itt egy példa a Valve Developer Wiki-ről:
https://developer.valvesoftware.com/wiki/AK47_weapon
Ez egy AK-47 komplett kliens és szerveroldali kódja.
Bár a C++ bevallom nem az erősségem (sosem volt még időm és/vagy türelmem elég alaposan megtanulni), de ebből számomra egyértelműnek tűnik, hogy ez bizony a Client.dll-be és a Server.dll-be compileolódik bele:
#ifdef CLIENT_DLL
#include "c_hl2mp_player.h"
#else
#include "hl2mp_player.h"
#endif
A Source már csak ilyen :) A Hammer meg amúgy BSP-ket generál kizárólag, ami a pályák geometriai és világítási mapjain kívül még max cubemapeket, scriptelt szekvenciákat, entity-k tulajdonságait (textúrázás, fizikai tulajdonságok, kapcsolatok, triggerek), és egyéb az adott pályán belüli lokális dolgokat tartalmaz.
Bár az is lehet félreértetted (vagy rosszul fejeztem ki magam), és úgy értelmezted a mondanivalómat hogy minden dinamikus entity külön DLL-ben van, ez esetben igazad van hogy ez nem így van.