• Caro
    #90
    Csak azt felejted ki, hogy egy jól megírt C/C++ programot simán le lehet fordítani szinte bármilyen platformra.
    Most írogatok egy kis scrolling shooter game-et, és ahhoz, hogy ezzel a PDA-mon tudjak játszani három dolgot kellett átírni a programban: a felbontást, a png file-ok helyét és át kellett mapolni a billentyűvezérlést.
    Bár ez utóbbit xmodmap-al is meg tudtam volna csinálni, de így az igazi.
    Innen annyi volt az egész fordítás, hogy a configure-nak meg kellett adni, hogy -host=arm-linux, majd mehet a make.
    És ment. Még egy kis hardverspecifikus optimalizáció hátravolt, mint pl.: 32 helyett csak 16 bit, mert az SDL megcsinálja neked a 32 bites surface-t ha kéred, akkor is ha nem támogatja a hardver, csak akkor emulál, és emiatt lassabb. De ez is csak egy szám átírását jelentette a programban.
    Ami nehezebb feladat az pedig hogy az ARM-ban nincs lebegőpontos rész. Szóval a programból amennyire lehet mellőzni kell a lebegőpontos számításokat. Ez sajnos tényleg nehezebb lesz, mert a játék egész fizikai engine-je erre épül, de mejd megoldom, legfeljebb nem lesz annyira realisztikus mint PC-n.