Vieri85#20
Szerintem se az infrás éjjellátót kellene erőltetni, hanem a hőkamerát. Annak a jeleit a számítógép is jobban fel tudná fogni... Meg mit ér az infra ha mondjuk nem ismered fel, hogy mi az... ember fekszik az úton... stb. Tágabban is lehetne pásztázni az út mindkét szélét befogó [hőérzékelő] szenzorokkal így pl. a vadakat is esetleg lehetne "szűrni".
A BMW Night Vision ha jól tudom a Mercedes előtt vezette be a dolgot és az 300 m-re visz el.
Szerintem is az üvegre kellene vetíteni a képet, vagy esetleg a fej mögül lehajtható plexi is megoldás lehetne esetleg egyszerre mindkettő.
"Kint miértnem darabos az út? Miért nincsenek kátyúk, talán ott nincs tél és nincs nyár?"
Nekünk egyetemen azt "tanították", mondták ennek az egyik oka az, hogy a talaj nem megfelelő, a hőingadozás nagyobb.
Egyébként az osztrákoknál sem fenékig tejfel az autópálya... pl a betonozott részeken.
A nyáron egy hosszú görögországi túra után hazatérve a mi autópályáinkon a mennyekben éreztem magam [komolyan :)]