• oszi1113
    #11
    A legnagyobb hasznot rendszerint a kisker teszi zsebre, általában 30%ot, a nagyker 10-20%kal dolgozik! A termékekre ezenkívűl a marketingktgek számottevőek, ez is akár elérheti a 30%ot! Hangsúlyozom elérheti!
    Mindamellett a legnagyobb esélye a piacon a hibrid meghajtóknak van! Gondoljunk csak bele abba, hogy vagy a kiadónak kell mindkét formátumba megjelentetnie az alkotást, vagy olyan készülék kell, ami mondkét formátumot le tudja játszani! Gondolom a fejlesztők úgy gondolják, hogy az lesz , mint a pal/secam esetében, csakhogy most globális piacra kell a terméket bevezetni, nincs piacgazdaság vs. kommunizmus!!!
    Képzeljük el azt az egyszerű helyzetet, hogy Kiss Pistának van egy BR lejátszója, és meg akarja venni/nézni a Leon a profit, ami viszont HD DVD-n jelenik csak meg! Kiss Pista, mint fogyasztó el kezd gondolkodni azon, mi a fenének fizettem 250.000 Ft-ot egy olyan gépért, amin nem tudom azt a filmet megnézni amit szeretnék!!!
    A piacot a kiadók fogják meghatározni, mivel a lejátszó magában semmit nem ér, mert az csak egy eszköz, amivel a kiadó termékeit tudom élvezni! A kiadónak meg nem érdeke, hogy dupla ktgen adjon ki egy filmet!
    A jövő a hibridé! Én sem úgy akarok elmenni filmet venni/kölcsönözni, hogy azzal keljen szarakondom, hogy megnézzem, milyen formátumban van az, amiért én pénzt akarok kiadni!!!