Csaba#29
Hát azért a legjobban az hasonlít az összes nfs közül a street rodra...
Amit írtál, az pont azt bizonyítja, hogy a 3-4-ben sem voltak toppon a pályák számával. 8-10 pálya volt, és kész. Az, hogy mirrorozom, meg visszafelé megyek rajta, attól még ugyanannyi a pálya. Ez pont olyan, mint az undergroundban máshol van 1-2 kanyar meg ugrató... Ezzel magadnak mondtál ellent. Ráadásul az aztán nagy kreativitás volt, hogy beletették az összes pályát a 3-ból a 4-be (kivéve a bonus pályát). Ezzel gyakorlatilag feleslegessé tették a 3. részt... A legtöbb pálya meg abszolút nem jött be, mert körpályák voltak szinte mind. Sokkal jobban szeretem a sprint pályákat, az nem olyan unalmas. A 4-ben a karrier mód tetszett nagyon.
Egyébként nem véletlen, hogy más vizekre eveztek az undergroundokkal, mert semmi újdonság nem volt bennük már. Minden részben tengerparti, havas stb. pályák, ferrarik. A hot pursuit 2-vel megkaptál mindenféle csodaszép egzotikus szépségű pályát, meg mindent, csak maga a játék volt rém unalmas. Ezek után nyilvánvaló volt, hogy mást kell kitalálniuk. Vajon miért tartanak még mindig a tuningosdinál? Mert nagyon bejött az egész téma, és sikeres. Lehet, hog 2-3 emberkének nem tetszik, de a többség imádja. Én mondjuk a hangulata miatt.
Egyébként nem kell megvédened a régebbi részeket, szerintem a maga idejében majdnem az össze nfs jó volt (nekem csak a 2. rész és a hot pursuit 2 nem jött be), de az új részekkel sincs baj.