#26
Hát az ug-knek köze sincs a street rod-hoz.
Amúgy a 3-4 nem volt annyira árkád mint az UG-k, az MW-ről ne is beszéljünk. 3-4ben nem tudtad szalagkorláton bevenni a kanyarokat, mert beelőztem mint a szél, főleg, hogy volt néhány elég erős fal, amit ha nem kerülsz ki, ottmaradsz :D
8 pálya volt a 4-ben? Na akkor: Celtic Ruins, Landstrasse,Kindiak Park,Dolphin Cove,Route Adonf,Durham Road,Snowy Ridge, Raceway 1,2,3 és a 3ból átvett pályák, Hometown,Redrock Ridge,Rocky Pass,Country Woods,Lost Canyon, és még egy havas pálya aminek a neve most nem megy fejből, és Empire City. Ez ha jól számolom 17 db pálya(és ezeket még lehet mirrorozni, visszafelé játszani nappal, éjszaka, esőben, hóban), ezekből legalább 10 teljesen különböző hangulatban, különböző környezetben.
Ehhez képest, az UG-kben meg az MW-ben is van. 100 verseny 1 féle helyszínen, ugyanolyan hangulatban, ugyanolyan környezetben (a város ami az ug-knél egy gyenge Los Angeles, New York keverék, pedig a 2 város rohadtul különböző), és néha két pálya között tényleg csak egy kanyar a különbség, + mirror, visszafelé.
Ha te nem láttál az éjszakai módban semmit, akkor veled, vagy a gépeddel van a baj, én láttam, monitor fényerő állítás nélkül(na meg az se baj, ha nem teljesen világos napsütötte szobában játszol olyan játékkal amiben sötét van).
Szerintem aki nem játszik az új nfs-ekkel, nem csak a catch up miatt nem játszik, hanem a többi nevetséges dolog miatt. pl mikor az MW-ben manuális váltónál fél percig nem engedett visszaváltani, véletlen időközönként, fórumon csak ennyit írtak: bugos, használj automata váltót. Hát pff fasza, hogy egy manuális váltós lehetőséget se tudnak létrehozni, hiszen 25 évvel ezelőtti játékban már tökéletesen megcsinálták, sőt még élethűbben is...