Komolytalan#21
Figy, azzal ugye tisztában vagy, hogy a catch-up azért került bele a játékba, mert nem voltak képesek egy olyan AI-t írni, ami felveszi a versenyt egy humanoid versenyzővel? Pedig nem olyan nagy ördöngősség a dolog, sok játékban 10-20 éve is volt ilyen AI. Csak egyszerűen piacra kellett dobni, a fejlesztőknek egyszerűbb volt beleírni egy feltételt, hogy ha lemaradtam x yardot, akkor speed*=2, mint pár hónapot görcsölni azon, hogy normális, skálázhato AI-t kapjon a játék. Mert - ahogy azt már mások is megjegyezték - ha egy játék unalmas, általában lehet nehezebb fokozatra kapcsolni, ami annnyiban különbözik a könnyűtől, hogy az ellenfél jobban nyomja. Nem a fizikát definiálja át. Ezért töröltem az UG-t, és ezért nem fogok addig NFS játékkal játszani, amíg a catch-up-ot ki nem takarítják belőle.