#16
Porscheban se versz 50 másodpercet, ha expertre van állítva az ellenfél :) a beginner kicsit könnyű főleg ha jobb kocsival vagy, vagy szarrá vagy tuningolva :) mert a gép is tuningol kicsit, de csak kicsit, soha nem maxra, amire a játékos viszont hajlamos. Főleg nem versz rá annyit Ha autobahnon igaz versenyporschékkel versenyzel (mindenki ugyanolyan kocsi, no tuning). MW-be meg becsukott szemmel is lehet nyerni, csak a catch up-nál kell figyelni, hogy feltartsad az ellenfelet, mert a csítelés csak egy ideig tart, így hogyha nem engeded, hogy megelőzzön, megint le fog maradni a következő catch up-ig (általában következő körig).
UG1-t végigvittem, a végét már szenvedtem, mert idegesített a csalás, meg mert rohadtul unalmas egyhangú volt az a 100valahány verseny. Megnéztem a végén mit kaptam, mondtam aha, ásítottam egyet és uninstall.
UG2-nél félig vittem, aztán mondtam ez megint végig ugyanaz mint az 1, uninstall.
MW-nél először könnyezve röhögtem, amikor megláttam a kocsi szánalmas ultrabéna oldalra csúszó, pár másodpercig lehorgonyzó(hogy mindíg kaparjon)mozgását, az is vicces volt amikor a 15 rendőrt simán kerülgettem(vagy segítettem nekik felkerülni a kamion szélvédőjére) mert mind egy előre megírt manővert próbált csinálni, útlezárásokat is viszonylag egyszerűen, valamelyik rendőrautóba beleszállva át lehetett törni (4-ben ez nem volt ilyen egyszerű), megnyertem pár versenyt, közben figyeltem körröl körre ahogy mindíg lemaradnak, majd 2xszeres sebességre gyorsulva mögém kerülnek az ellenfelek. Na meg néha mikor manuális váltóra kapcsolva mérgelődtem egyet amikor nem volt hajlandó visszaváltani fél percig, mert egy bugos szar is. Aztán úgy 4x körül töröltem is. Az UG-kkel még el lehetett szórakozni, bár azok is jelentős visszalépések az addigiakhoz képest (kivétel a HP2 mert az egy szar), de az MW még az UG-ket is alulmúlja, egy rakás kaki, az NFS-ek szégyene, és gondolom a Carbon csak rosszabb lesz, mint az MW, bár örülnék ha nem lenne igazam.