Morden23#131
A kalózkodás a Transz-Szibériai járatokon meg a román személyvonaton fordul elő, itt max. annyi sansz van rá, mint bármilyen raktárban, ahol elemel a raktáros néhány HP nyomtatópatront. Márpedig megteszi.
De igazad van, a közút egyik előnye, hogy biztonságos. Amiért mégis sokan alkalmazzák, az a house to house tulajdonsága. Oda megy, ahol az áru van, és ott áll meg, ahol az áru kell. A tengert, folyót meg sínt nehezen teszed be oda, ahova akarod.
Megjegyzem, nem pár tízezer forinttal olcsóbb a vasút. A kilogramm*köbméteres áruszámítás a kamionon mindenképpen drágább, mint a konténeres vasútszállítás, főleg nagy mennyiségű árunál, ahol nem egy szaros kamion kell az egy darab plazmatévéhez, hanem mondjuk 10 az 1200 darabhoz. A konténereket is plombázzák, azért nem annyi, hogy kinyitom, kikapom a szart és becsukom. Amúgy ilyenre vannak árubiztosítások.
Megjegyzem, az, hogy a biztonság, vagy a sebesség fontosabb, mint a környezetvédelem, az alapigazság. 100%-osan így van. Mármint a cégeknél.