• psishock
    #40
    A Crysis tény, hogy nagyon jól fog kinézni a mostani viszonylatokhoz, de hogy ez az EGYETLEN lényge lenne azt még így nem jelenteném ki. Nem volt még a kezünk között a dolog, és folyamatos fejlesztés alatt van. Majd akkor ráérünk kritizálni a belsőket amikor már bele is láttunk ;) Eddig csak képeket és trailereket láttunk abból meg szerintem nem sok értelme van sztoris következtetéseket levonni.

    Az idő és a sztori kérdése? Hmm, álltalában a játékokat évekig szokták fejlesztgetni és nem 3 hónapig. Szerintem ennyi idő elég lenne a nagyszerû történet kitalálására és a játékba importálásába. 2-3 már nagyon sok idő, gondolj csak az elmult 2-3 évedre, és ha ezt az időt mondjuk a creative-design team mondjuk fejlesztéssel tölti akkor nem kéne hogy gondok legyenek. Szerintem a kreativitásnak akkor is nagy a hangsúlya ebben a kérdésben. Na meg azért nem kerülnek több 10 millió dollárba ezek az emberek, szerintem vígan ki lehetne szorítani a költségvetésből a többi mellett. Ha meg is nézzük, hogy ezzel igen megnőne a játék iránti kereslet is akkor meg nem értem hogy pont a kiadóknak miért nem érné meg? Persze hogy sokan vannak akik mondjuk CSAK a grafikát nézik, de azt is elhiheted, hogy az emberek még mindég értékelnék a belső mindőséget is. Ha ez csak 1/3-ával növelné meg a bevételt akkor már megérné, de ha "annyira" jó összehoznák akkor biztos lehet a sikerben és a reklámban is mivel mindenki erről beszélne, hogy "mekkora dobás" minden téren.

    "az emberek TÚLNYOMÓ TÖBBSÉGE csak az "egyszerű élvezetnek", azaz a grafikának hódol"
    Ez valószínûbb hogy a fialatabbaknál van így mert nekik elég ha csak "elkápráztassák" őket, persze ott se mindenki. Nekik még minden "új" és mivel még nem láttak olyat. egy bizonyos ideig szórakoztató lesz nekik függetlenül, hogy van-e a háttérben fedőtörténet, vagy sem. Nekik vannak pl az "arkádok" is kitalálva. De ahogy az ember fejlődik egy idő után már kell valami más, valami mélyebb is a puszta káprázatnál, mert szerintem minden (tényleg minden) unalmassá válik 1 idő után ha nincs változás, és ez a generáció már érdeklődően fog kutatni mondjuk a belső dolgok iránt is, ha továbbra is élvezné szeretné, és nem csak unalmasan tologatni a játékokat.