• psishock
    #22
    Kérdés az, hogy szükséges-e az ilyen szintű grafikai részletesség? Igazából nagyon örülnék, ha végre elérnénk a "valóságtól megkülönböztethetetlen" grafikai minőséget.

    A kérdésed után ott a válasz is :D, minden graf fejlesztő csapat (HW, SW) erre hajt, azaz persze hogy szükséges :)
    A story-t meg nem az engine kódoló vagy a grafikus fogja jobbá tenni, hanem az erre szakosodott, felvett ember. De ugyanúgy fordítva is, nem várhatod el, hogy egy jó történetíró, hangszakértő, vagy egy modellező leáljon neked programozni. Ez nem az ő szakterületük, mindenkikek meg van a saját feladata.

    Azért mert egy játékban pl gyenge a történet, még nem kéne a grafikusokat hibáztatni, ők megtettek mindent, inkább utánna kellene gondolni, hogy a többi csapattag mit is tett ezért, hogy ezen kívül jó minőségû játékot hozzonak őssze. Ha valaki nem dolgozik rendesen (vagy sehogy) akkor mióta hibáztassuk azt aki megtette a magáét?