• Morden23
    #12
    Az azért van, mert a lehető legalacsonyabbszintű, történettelen (esetleg rendkívül primkó történettel megáldott) tucatjátékokból próbálnak filmet csinálni, hiszen azt ismerik a legtöbben, nem a szofisztikáltabb, esetleg bonyolultabb game-eket.

    Tehát ameddig Doom filmet lehet csinálni (nekem még a Damien Forrestal-féle Doom-könyvhöz is volt szerencsém, úgyhogy tudom, miről beszélek) történet és egy gramm humor nélkül (ami még abban az ócska, duplavé kategóriás könyvben is volt), addig egy igényesebb, értelmesebb játékból már abszolút nem. Megnéznék egy olyan filmet, ami mondjuk a Deus Exből (szigorúan az első részéből), esetleg a régenvolt Archimedean Dynasty-ból akarna filmet csinálni.

    A recept nagyszerű: AvP, Doom, Bloodrayne. Ezek mind befutott, felfuttatott, keresztül-kasul, körbe, felül-alul marketingkampánnyal vastagon megkent játékok, amikre lenne kereslet: pontosan ugyanazok az emberek, akik ezekkel a játékokkal játszanak.
    Ez a Dungeon Siege dolog a Boll részéről valami művészi szárnybontogatásnak hat, de nem tart soká, már inkább visszanyergelt a szintén "rendkívüli" sztorival megáldott Far Cry-hoz. Na annál is plotline van, hogy bármelyik MacGuyver rész 5 maratonkört ver rá, állóhelyzetből.