
MINIMUM SM 3.0-T TUDÓ VIDEOKÁRTYA KELL A JÁTÉK FUTTATÁSÁHOZ!!! (nV 6XXX vagy ATI X1XXX)
-
#52
Kane & Lynch: Az első benyomás
Dixie Flatline, 18:44 - PC X360 PS3 - Játék: Akció
(HW Insider) Ellátogattunk a Budapest Game Show játék-rendezvényre, ahol sok szép játék közül egyből a Kane & Lynch-re vetettük rá magunkat Birdy kapitánnyal. Kooperatív hentet nyomtunk, ahol függőlegesen megosztott képernyőn irányíthattuk egykori üzlettársait cserben hagyó Kanet és az őrült, állandóan piruláit hiányoló Lynchet. Sajnos a korábbi silány videók az X360-as változat grafikáját tükrözik. Tehát a játék egyszerűen ronda, legalábbis 2007-ben ez a tálalás csak a legnagyobb jóindulattal nevezhető emészthetőnek. Mindezt tetézi a katasztrófális irányítás és a néhol bukdácsoló játékmenet. De a legnagyobb probléma mégis az, hogy fogalmunk sem volt éppen merről lőnek ránk. Piroslik a képernyő, egyszercsak elhasal valamelyikünk, s ha nem érünk időben földön fetrengő társunkhoz a játék már véget is ért. Sehol egy indikátor, mennyi időnk van még társunk szívébe adrenalin injekciót döfni és az sem egyértelmű épp hány lábbal állunk a koporsónkban. Jómagam alakítottam Lynchet, így aztán sörétesre voltam kárhoztatva, ami tipikus épületharcra tervezett fegyver. Távolra kénytelen az ember pisztollyal puffogtatni és irigykedve nézni társát, amint egy SSG552 gépkarabéllyal sorra szedi le az elleneket.
A szinkronhangok viszont brutálisak. Lynch minduntalan szekálja Kanet és panaszkodik neki. Minden mondatban legalább két fuck elhangzik, amit csak üdvözölni tudunk Jack Bauer visszafogott fenézése után. Szóval a K&L a mostanság divatos konzolportokkal ellentétben PC-n lesz igazán élvezhető, ahol nem tart majd három másodpercig megfordulni, nem kell a kamerával és a célzással bénázni és a távolban elmosódottan látszó ellenségeket bemérni, illetve a grafika is remélhetőleg százszor szebb lesz.
info: Hardwired