• HuAn82
    #196
    "Az első két Call of Duty epizódot az Infinity Ward (IW) készítette, a hamarosan piacra kerülő konzol exkluzív harmadik részt viszont kiadták az Activision egyik belső stúdiójának, a Treyarchnak. A lépésre részben azért volt szükség, hogy az eredeti stáb teljes gőzerővel agyalhasson az első két részhez méltó, grandiózus folytatáson. A nextgen konzolokra és PC-re érkező FPS-ről a fejlesztőn kívül eddig annyit tudni, hogy szakít a kifacsart második világháborús hadszíntérrel és a modernkorba kalauzolja a játékosokat.

    Az Amped híroldal egyik forrása megerősíti a fentieket, továbbá felfedi az IW, Treyarch és Activision között létrejött szerződést, mely szerint minden páros epizódot az IW, a páratlanokat pedig a Treyarch fejleszti az elkövetkezőkben. A forrás szerint míg az átlag lövöldözős játékokban négy kritikus pontot jelölnek meg a szereplők fején, addig a COD4-ben minden egyes katona kobakján tizenhat kritikus pont található. Így a rohambilit meglőve az lerepül a fejről/forogni kezd, sőt a szerencsétlen szerencsésnek akár a fülét is ellőhetjük.

    Az értesüléseket természetesen az Activision nem kívánta kommentálni."


    PC X360 PS3 WII
    hardwired