• [NST]Cifu
    #125
    Nem tudom mit győzködtök itt engem! kb 110 repülésből 2 halálos katasztrófával végződött, ez nem olyan statisztika, amire azt lehetne mondani, hogy tökre igazatok van és nem kellett volna hatékony mentőrendszert építeni a gépbe. Ezek elég kemény tények nem?

    Senki nem mondta, hogy nem lenne jó egy megfelelő mentőrendszer a Siklóba. Azt mondtuk, hogy az adott lehetőségeket vették figyelembe, ehhez mérték a biztonsági szintet is. A te érvelésed szerint csak 100%-os biztonság a biztonság. Egy bizonyos kockázati tényező azonban mindig is lesz, a világűrbe kijutni eddig is kockázatos volt, és még jó ideig az is lesz.

    Az Challangerrel felszállás közben történt ugye egy "enyhe meghibásodás", aminek következtében többek között "drasztikusan leesett a tolóerő" ugye. Elérte a Spanyolországi kitérő repülőteret vagy nem?

    Felrobbant az űrsikló, nem pedig "drasztikusan leesett a tolóerő". Meglehetősen értetlen vagy...

    Igen ezt mondom én is. Csak pont a nagyobb és a statisztikák szerint gyakoribb "probléma" megoldására nincs rendszer.

    Ha megsérül a hővédő pajzs egy Szojuznál (mint történt az a Columbia esetén), és nem veszik észre, akkor ott sincs semmi megoldás. Szóval megint álmokat kergetsz ezzel a 100%-os biztonsági elvárásokkal...