#121
Szal szerintetek az ürrepülés egy laza "átugrom repcsivel Berlinbe shoppingolni" szintű dolognak felel meg?;)
(A Szojúz 11 utasai gondolom azt gondolták.)
Nem tudom mit győzködtök itt engem! kb 110 repülésből 2 halálos katasztrófával végződött, ez nem olyan statisztika, amire azt lehetne mondani, hogy tökre igazatok van és nem kellett volna hatékony mentőrendszert építeni a gépbe. Ezek elég kemény tények nem?
Az hogy létezik olyan eljárás, ami olyan estekben mentette volna a személyzetet, amire eddig 1x sem került sor, nem igazán nyugtatja meg az áldozatok hozzátartozóinak a lekét.
Amúgy én is úgy értem, hogy felszállás közben történnek ezek a meghibásodások amikor még műxik a hajtómű.
Nem az a gondom, hogy nem kell ez a kitérő reptérre való leszállás hanem hogy ez önmagában kevés. Csak púder.
Az Challangerrel felszállás közben történt ugye egy "enyhe meghibásodás", aminek következtében többek között "drasztikusan leesett a tolóerő" ugye. Elérte a Spanyolországi kitérő repülőteret vagy nem?