• NEXUS6
    #119
    Igen az elképzelhető pl, hogy 3 közül valamelyik hajtómű fúvókája anyagfáradás vagy akármi miatt megsérül, ezért pl csökken a tolóerő. Ez egy lehetőség.

    De egy hajtóművel rengeteg más dolog is történhet, pl nem a fúvóka, hanem az égőtér, a turbószivattyú, a vezérlőrendszer vagy akármi megy szét. Ezek közül több esetben előfordulhat kigyulladás/robbanás, vagy további rendszerek meghibásodása. A mig29-es esetét nem azért hoztam fel, mert úgy repül mint a zürrepülő, hanem mert hiába volt a repülőtér felett, hiába állították le a hajtóművet, a gép egyszerűen kezdett szétesni és a pilótának szerencsére esze ágába nem volt lehozni a gépet, pláne hogy tudott katapultálni. Na ilyen vagy hasonló rendszer nincs az ürrepülőn, egy súlyosan megsérült/meghibásodott géppel viszont nem lehet leszállni.