• IMYke2.0.0.0
    #1433
    Sajnos, a szexualitásra igaz leginkább...
    A médiában megjelenő szexualitás pedig nem egyenlő a pornóval!

    Elég, ha végiggonolod, délután 2-től [mert, melékeim szerint addig nyomják azt a hülye telefonálós bizbaszt a RTL-n] mennyi szexuális impulzus éri a tévénézőt...
    Kezdve a brazil / dél-amerikai / amerikai sorozatokban direktbe és indrikte fel/bevillanó meztelen combok, dekoltázsok, szopós szájak, smacik, mesterkélt dugások képeivel, folytatva a köztes reklámok szopásra [Magnum jégkrém], dugásra és azzal kapcsolatos tevékenységekre bíztató [új fajta férfi izgató condom] eszközök reklámja, de a szép, szexi, meztelen testekkel reklámozott testápolók, tusfűrdők, és a bugyivédő [tampon] reklámokról nem is szólva...

    S akkor az esti filmekben meg ott dugnak a képernyőn - meztelen cicik, kilógó kuki... néha.