#58A FC játékmenetével semmi baj... pontosan talán ez első FPS ahol 2 lehetőséged van:
a, csúszol-mászol, taktikai pozícióból támadsz (ha akarod megkerülöd úszva az egész szigetet)
b, frontális támadást indítasz
Bocsika, de közel sem az első. Project IGI, Operation FlashPoint, Deus Ex, Stb...
Mond el nekem, hogy a dinamikus játékmeneten, sztorin kívül mivel, ha nem a minél realisztikusabb megvalósítással lehet manapság FPS történelmet írni?
Emmm... ha a FarCry-ra célzol, akkor inkább a minél látványosabb megvalósítás a helyes kifejezés. A realisztikus megvalósítás összetett dolog, és nem csak a grafikát foglalja magában, hanem a fizikát, a hangkezelést (távolságok helyes lekezelése, például), a fegyverek viselkedése, ballisztikáját, sérülési rendszert, stb.
Egyébként én annak örülnék, ha egy olyan FPS jönne ki végre, ahol valóban működő világban játszunk, és tőlünk függetlenül is zajlik az élet, lévén ugye a jelenlegi FPS-ek elsöprő többsége azonos abban, hogy körülöttünk forog a világ. A BIS a "game2"-ben igéri ennek a valóban élő világnak a megvalósítását, csakhát az még kissé odébb van... Ezzel is játéktörténelmet lehetne írni...