• [NST]Cifu
    #47
    A source meg a hl1 engine(nemtom a nevét) továbbfejlesztve...

    A HL1 motorja a GoldSource volt, ami Quake 1 alapokról indult. Egyébként nem tudom mi ebben a rendkívűli, vagy csak meg akartál erősíteni a FarCry/Crysis közös engine-ben?

    Azért remélem érzed hogy ez nem csak egyszerű tovább fejlesztés.

    Légyszives magyarázd el nekem, hogy akkor mi?
    Tudnillik a CryENGINE 2 nem egy nulláról felépített motor. Az én szótáramban erre a "továbbfejlesztett" jelző illik...

    Egyébként észrevételezném, hogy sikerült egy hsz.-en belül rögtön ellentmondanod saját magadnak. Előszőr azzal jössz, hogy a Source a HL1 továbbfejlesztve, utána meg azzal, hogy az Crysis több mint egyszerű továbbfejlesztése a FarCry-nak. Ugye érzed? HL1 vs. HL2 és FC vs. Crysis...

    Miért a sourceal meglehet?

    Attól tartok kissé nagyon nehezedre esik értelmezni azt, hogy miről írtam. Amit idéztem, arra az OFP képes, és pont azt szándékoztam bemutatni vele, hogy a grafikai erőforrásokat nem csak a minél látványosabb modellek, effektek és textúrák képesek megenni... Ugye Tinman arra a megjegyzésére reagáltam, hogy a csúcsgépeken azért már igenis essen le az álla a játékosoknak a grafikától...

    Persze azt kifelejted hogy a crysis messze felülmúlja grafikailag a hl2-t.

    Értem, tehát ha nem ordítom bele minden hozzászólásomba, hogy a Crysis szebb, mint a Half-Life 2, akkor már bűnös feledékenységet követek el. Crysis-es pólót is kötelező ezentúl felvennem, ha hozzászólást akarok írni? :)