#23
A valóságban sokkal minőségesebb textúrákat használnak pl akár milyen közel hajultam egy tárgyhoz nem kezdett el pixelesedni (próbáld ki akármin, biztosan feltünik), és egyáltalán nem látszanak a vekrorvonalak annyira el vannak mosva antialiasig-el. Gondolom azért egy kicsit rontották mind a 4 kép minőségén hogy kevésbé tünjön fel a különbség a 2 világ között...
A fények meg azért ilyen erősek (alsó kép) mert még nincs "atmoszféra" ami tompítaná/szûrné amíg a szemünkig ér. Mint mondtam ezen szintén könnyet lehet változtatni. A fû meg nem ennyire átláccó, tesség kevesebb transparenciát tenni beléjük és jobban néznének ki (szintén alsó kép), és nem mind pont felfelé néz, és nem csak 1 fajta van (az életben sokkal jobban figyeltek random növényzetre)
Viszont a fejlesztő emberek nagyszerûen dolgozna, nem kellene szidnod őket. Ha ilyen ütemben haladnak akkor a köv engine már teljesen valóságszerû lesz. (és gondolom velük jön majd a Shader Model 5 is)