• A1274815
    #90
    "De akkor el kellene gondolkozni azon Redmondban, milyen gyors és hatékony szoftverfejlesztési modellel rendelmezik az Open-source világ, ha jóval az Microsoft véle Aero béta megjelenése után kezdett csak bele a 3D desktop megvalósításába, és mégis több mint fél évvel az aeros Vista (állítólagos) hivatalos megjelenése előtt már release lett az XGL-ből."

    Mondom, hogy vegyük már észre az XGL grafikus képeségekben butább, mint az Aero. XGL alatt neked hol futnak vertex shaderek (vertex program OpenGL környezetben) és pixel shaderek (fragment program OpenGL környezetben)?
    Igaz, így nem is kell hozzá DX9-es kártya, de attól még butább és több mindent csináltat a procival.

    OFF
    Perpillanat Vista-t használok, és jelentem, hogy az OpenGL-lel semmi féle probléma nem lesz. Tökéletesen fut alatta a DOOM3, igaz jelenleg lasabban, mint XP alatt, de írták is, hogy a drivereket még nem optimalizálták.
    /OFF