Országos Kompetenciamérés
  • Verseghy
    #1
    Üdv!
    A mai napon, a 6dik, 8dik és 10dik évfolyam írt ilyen országos felmérést, hogy a gyerek mennyit tanulnak az iskolába, vagy igazából fogalmam sincs miért, vagy csak egyszerű felmérés hogy mennyit tudnak, vagy a tanultakat hogyan tudja alkalmazni az életbe, de szerintem nincs értelme. Ahogy a gyerek megtudja, hogy semmit se számít, az se, ha jól, az se ha rosszul írja meg, és nem érdekli nem gondolkodik rajta, elrontja és erről persze azt veszik le, hogy hülyék a felcseperedő nemzedékek. Nem tartom értelmét ennek, hogy 300 milliót rákölt a kormány, de a gyerekeket nem érdekli, hogy jól írja-e meg, vagy rosszul így a felmérés értelmetlen, mert a hanyag tudásukat mutatják a gyerekek. Mi erről a véleményetek?.