• pszihopata
    #75
    'jól van folytva"-a pörgős kétüteműek dugatyuját a benzin hűti.Minden folytás rontja az élettartamot,és nem növeli,a folytott NRG-kben 1500 km.-nél már ciceregnek a gyűrűk,a nyitottaknál 30000 körül kezdik ugyanezt.Ez áll a négyüteműekre is,csak ott a kipufogószelepeket nyírja ki a szegényebb keverék /benzin-levegő/.A legtöbb 125-ösön nikasil bevonatú alu-henger van,nem lehet fúratni,ha megsérül belegányolnak egy acélhüvelyt meg valami gyűrűt reszelnek bele-oszt jónapot.A henger-dugattyú-gyűrű-csapszeg csere 150000 körül van,de ilyenkor már a blokkban is ki kell cserélni egy-két szimmeringet-ennyit egy MAGYAR mikor költ rá?Megveszed 10 évesen,kibír 500 km.-t áll 1 évig ráköltesz 50000-et te is gányolsz,és ez így megy körbe-körbe.UNGARISCHE WIRStCHAFT!