Cryostasis: Sleep of Reason (FPS)
-
#460
Jézusom hogy ez a játék mekkora egy baromság volt. :O Ilyet már rég pipáltam.
1. Valaki le tudná írni, hogy mégis mi történt egész idő alatt?
2. Van arra magyarázat, hogy miért tudunk belelátni szétfagyott hullák múltjába.
3. Meg, hogy mi az összefüggés a múlt és a jelen között (ugyanis eléggé erőszakosan, ha nem tudunk a múltban mit kezdeni, nem mehetünk addig tovább a jelenben)?
4. Meg, hogy tudja-e valaki mit szívtak a fejlesztők az utolsó kettő pálya elkészítésekor.
5. Olvastam itt, hogy valakinek ATI HD 4850-es kártyával Shader model 4.0-ás beállítással mindenféle színes zavaró effektek jelentek meg a játékban. Ez a probléma nálam is feltűnt. Van rá magyarázat, hogy miért? Mert akkor úgy tűnik nem VGA hibára utal.