• tomcsa4
    #163
    Kipróbáltam. A gépem Athlon64 4000+ San Diego (2400MHz@2700MHz), 1GB ram (egy modul), Radeon 1950GT. 1280x1024, minden totál max, élsimítás off. A játék élvezhetően fut, 20 FPS felett maradt. De semmi pánik, az alapjátékon szerintem optimizálnak még. És ahogy derítettem fel a területeket, nem éreztem akadozást még (ugye a memória mérete miatt).

    A játék: grafika gyönyörű, a cuccok szépek, jól ki vannak dolgozva. Gondolom a settek egyenesen odabaszósak lesznek. Találkoztam pár buggal, de nem vészes. Küldetés bug eddig nem volt, de ez egy demó csak. A karakterfejleszthetősé jó, ugye vanak az alapértékek (erő, stamina stb) melyekre tehetünk szintlépés/1 pontot. Akkor szintlépés során még skillekre is pakolhatunk, illetve van egy képességfa is, mely független a karakter szintlépéseitől. Egérrel jól irányítható, billentyűről nem szoktam (w=előre, s=hátra). A GUI nagyon ízléses, nem foglal sok helyet és minden megvan rajta, ami kell. A küldetéseknél ha rámész, akkor a térképen egy szürke nyíl jelzi az utat, hogy merre kell menni. Kérdőjel jelenti, hogy küldit lehet felvenni, felkiáltójel pedig, hogy a kész küldit le lehet adni. Jobb egérgombra lehet tenni a kombókat. A játékban megvannak a napszakok, gyönyörű a váltás is (naplemente pláne). Ha meghalsz és nem hardcore-on tolod (mivel ekkor a halál = a game over) feléledsz a legközelebbi állomásnál úgymond és megnéztem - remélem jól láttam - semmi büntetést nem kapsz. Ilyenkor a mobok újraélednek, illetve egy időközönként mindig. A demóban egyedül a szeráf játszható.

    Soha nem tanultam németet, sem iskolában, sem autodidakta módon, így sajnos nem írom le, hogy milyen képességek vannak. Kiszótározni mindet meg, nem akarom, elnézést. És a nyelvtudás hiánya miatt előfordulhat, ohgy valamit rosszul értelmeztem.