Aion-MMORPG(F2P)
  • janus84
    #404
    Megint megjött a kedvem a játékhoz, kicsit levoltam mostanában hangolva, valahogy vesztettem az érdeklődésemet, de valóban csak hírhiány volt az oka.
    Mival akkor, ha repülve más modokat kapunk? Pl: "ranger" lövi a "warit" levegőből, erre a vari megdühödik és felrepül hozzá. Belevág egy nagyot, és mivel a levegőben van áldozata esetleg olyan nagy maflást kap, hogy lezuhan és jól összetöri magát bónuszként, esetleg repülés közben kapásból sérülékenyebb (pl: nagyobb miss, kisebb armor). Tehát ha belekötött a wariba érdemesebb leszállnia mellé, mert jobban életben marad. Vagy a másik lehetőség ha nem száll le, akkor a wari megy utána a levegőbe, így végülis valamennyi előnyhöz jutva, mert tudja, hogy áldozata sebezhetőbb, ha utoléri könnyebben leszedi. Az is lehet más skillek aktiválódnak repülés közben, mint talajon. Pl erősebbet tudsz ütni, lőni, ha talaj van a lábad alatt.
    Ezek, csak feltevések, de ha így lesz, ügyesen balanszolnak, akkor lehet megvalósul végre az a fantasztikus rendszer amire mindig is vágytam pvp-ben, hogy hirtelen fordulatokhoz kell alkalmazkodni, állandóan trükközni, kitapintani, hogy a másik játékosnak mi a gyenge pontja, és belekényszeríteni abba a helyzetbe ami számunkra előnyösebb. Ha a ranger ügyesen manőverezik, és felhozza a warit levegőbe, nem lesz vele nehéz dolga, de ha a wari is ügyes és utoléri, akkor leszedi a földre. Vagy kapásból a ranger úgy érzi több lehetősége van földön, akkor leszáll és elötte jól farkasszemet néznek. :) Remélem végre lesz egy olyan mmorpg, ami pvp, de nem agyatlanul. Eddig csak elkülönített pvp játékoknak láttam értelmét igazán. WOW-ban BG, LotRO-ban PvMP, Guildwars-ban egyértelmü, Lineage-ben az ostromok. Nagyon várom, és szvsz minél késöbb jön ki nekünk csak annál jobb. Nem félkész vackot kapunk balanced nélkül.
    Bocs a hosszú dumálásért.
    ps: Fiuk ne postoljatok már duplán meg triplán. Köszi!