• irkab1rka
    #64
    Kedves Dani,

    Csinálod itt a fesztivált, pedig ha gondolkoztál volna cikkírás előtt, akkor nem égeted be magad. Ez most a SZAR cikkeid közül való.

    A fogyasztói szolgáltatások feltérképezése (smart kártya) hogy jön ahhoz az adat intimitáshoz, amit az iwiw-en csinálsz (kedvenc állatok, munkakör, személyes kapcsolatid, emberek csoportosítása munkatárs/barát/belső kör)??

    A freemailnek kicsit más az adatkezelési politikája, és ha egyszer egy multi visszaélne egy email szolgáltatással, valószínűleg betörnék az igazgatótanács ablakait a gyújtogató geekek :)

    A conspiration theory-d a konkurenciáról nevetséges.

    Az "élni és visszaélni"-ről meg tanulhatnál az Európa Kiadótól, és rájöhettél volna magadtól: éppen ettől tartunk, mert egy nagy cég képes a törvényeket a maga kedvére formálni, és az nekünk soha nem jó (most gondolj szépen a Szerencsejáték Rt monopolhelyzetére, amit törvény garantál)

    Azt nem nevezném háttérkutatásnak, hogy megkérdezted egy "vidéki megyeszékhelyen élő fiatal IT szakember"-t :) Azt hiszem a Purlitzerről van pár könyv, olvasgass...

    Összegezve: a pohár kinek kinek az egyéni vérmérséklete szerint csordul ki. Nekem ott, hogy majd fél évig adatrögzítettem a leg személyesem adataim egy részét, és most valaki ezt az adathalmazt megvásárolta, és egyoldalú szabálymodosítások révén azt csinálhat vele amit akar. Ezt hívják kiszolgáltatottságnak.

    Érted?