MNASZ Autós Gyorsasági OB
  • fb2
    #595
    MIsu, Szoval azt mondod hogy a tobbsege a tavalyi Suzuki szezonak ingyen indultak? Ha igen, akkor az nagyon jo nektek. Mert a nyugat Europaban senki nem all egy versenyzovel szoba, hacsak a verseny a GP2 szinten megy. sot met ott sem. ebben az evben csak ket versenyzo van a GP2 ben, akik "fizetest" kapnak, vagyis ingyen versenyeznek. A tobbi mind fizet. Szulok, rokonok, cegtulaj rokonok stb. Az eggyik versenyzo aki ingyen versenyzik az Giorgio Pantano, a masik nevere nem emlekszem.
    Ha a magyarok ingyen indulnak, akkor ismet azt mondom hogy jo helyen vagytok. De ha ez igaz, akkor arra lennek kivancsi, hogy mi a nyeremeny a szponszornak abban hogy kolt penzt egy suzuki szezonra. En csak arra tudok gondolni hogy le irjak az adobol... legalabb is ez itt igy megy, de akkor is csak 40% ot lehet leirni.
    Azt is tudom hogy az Amerikai szponszorok csak a NASCAR, es IRL, Champ car szinten szponszoralnak, ott is csak ugy, ha B-2-B kapcsolati lehetosegek vannak. Pl. TARGET egy fillert sem fizet azert hogy a Champ car ban vagy NASCAR ban legyen. A TARGET aruhaz business tarsai fizetik a szponszor penzt.... ez egy 'dirty business' de igy van.
    A masik meg az, hogy nagy szponszorok csak a verseny sorozattal allnak szoba, es nem egy individual csapattal. PL. Toyo tires szponszoralja a Speed World TC szeriat, de nem a csapatokat vagy versenyzoket.
    En mindig azt mondom hogy aki kap szponszori penzt magyarban, az nagyon szerencses mert uzleti szempontbol ez nem eri meg.. En nem latom hogy hol kap a szponszor penzt vagy "profitot" a Markakupa szinvonalu versenyekbol... De lehet hogy tevedek. Ismet, ez csak az en velemenyem, nem az indokom megserteni itt senkit.