• Danecay
    #1739
    Gratula a videóhoz! Jó volt a teszt, bár helyenként pontatlan és nem ártott volna egy két negatívumot is kihangsúlyozni. Pl. elhangzott, hogy az előző 2 részben is Baker karakterét irányíthattuk. Nos a második részbe emlékeim szerint a már őrmesterré előléptetett Harsock (RED)-et irányíthattuk. A teszt elején felhozott példát, miszerint ha az egyik társunk megbotlik, a másik felsegíti azt, én a játék megjelenését megelőző videókon kívül máshol sajnos nem tapasztaltam, igaz még nem értem a játék végére, de mint írtam, eddig én a játék során nem tapasztaltam hasonlót sem, sajnos. E mellett több olyan dolog is van amiket csak az előzetes videókban láthattunk, pl. karakterünkön nem lógnak, imbolyognak a mellkasára aggatott gránátok, olyat sem tapasztaltam még, hogy a lelőtt társam az ölembe zuhanna, valamint olyan textil, szövet fizikával sem találkoztam még a játékban, mint amilyet egy-egy videóban láthattunk. A grafika tényleg szépnek mondható, de azt azért nem ártott volna elmondani, hogy a nem bejárható, ugyanakkor látható területek meglehetősen elnagyoltak.
    Én mindenféleképpen szót ejtettem volna a játék talán legnagyobb negatívumáról, ami egyébként az előző részeket is jellemezte, a Mestersége Intelligenciáról (AI). Sajnos olyan mint ha a játék készítése során ehhez a részéhez a készítők hozzá sem nyúltak volna, csak egyszerűen átemelték az előző részekből. Néha egyáltalán nem ismerik fel a helyzetet társaink. Amennyiben a játékos egy adott helyre irányítja csapatát, azok hajlamosak azt a legrövidebb útvonalon megtenni, még akkor is ha egyenesen az ellenséges tűzvonalba sétálnak bele, vagy képesek egy derékig érő kőfal ellentétes oldalán elindulni, még akkor is ha fél méter megtétele után át kell mászniuk rajta, hogy a megfelelő helyre el tudjanak jutni. Többször tapasztaltam azt is, hogy sajnos a bazookásom, akkor sem képes eltalálni a számára kijelölt célpontot, hogyha tiszta rálátása van. Itt a fórumon is sokan panaszkodtak pl. arra is, hogy különösen egy adott pályán, társaink sztrájkba kezdenek, és nem hajlandóak tüzelni és azt a pályaszakaszt gyakorlatilag nekünk kell egyedül kvázi kamikaze módon teljesíteni. Továbbá jó lett volna látni, hogy az ellenfél nem csak folyamatos jelleggel védekezik, hanem esetenként ellentámadásba kezd, közelít felénk, nem csak hátrál, próbál bekeríteni, stb.
    Azt is meglehetett volna éppen említeni, hogy nem lett játék megfelelően letesztelve kiadás előtt, pedig ahhoz képest, hogy hányszor tolták el a megjelenést beleférhetett volna éppen. Ez alatt elsősorban az ATI HD VGA-val rendelkező játékosok problémáira célzok, ami a Black Friday pályán jelentkezik, textúrahibák, a játék kilép asztalra, kékhalál, újraindulás, fagyás.


    Szóval, összességében jó játék, én is vártam már nagyon, nem egy átlagos hentelős FPS, de szerintem egy teszt során nem szabad elmenni szó nélkül a hibák mellett sem.

    További jó tesztelgetést!